Tennis- of Padel-Lessen

Tennislessen worden bij LTC de Paasberg verzorgd door Alan Hermsen (jeugd) en Dirk de Jong (volwassenen). Padellessen door Paul Veerbeek en Robert Koerselman.

Zie hieronder de geldende tarieven:

Aanmelden Tennis lessen jeugd, klik HIER

Aanmelden Tennis lessen senior, klik HIER

Aanmelden Padel lessen, klik HIER

PADELTRAINING

Je kunt je vanaf nu opgeven voor de PADELLESSEN. Opgave kan individueel of als groep via het inschrijfformulier

Geef bij je opgave ook een voorkeur van dag aan, dan proberen we daar bij de indeling zoveel mogelijk rekening mee te houden.
Ook NIET leden kunnen zich aanmelden voor de padellessen. Zij kunnen zich eenmalig inschrijven voor het keuzepakket van 5 lessen of een proefles. Tijdens deze lesperiode mogen zij gebruik maken van de padelbanen.

PRIJZEN
Het gebruik van een racket en ballen is inclusief tijdens de lessen.
• Proefles, 1 les voor € 14,50 (Ook voor NIET-leden)
• Keuzepakket, 5 lessen voor € 72,50 (Ook voor NIET-leden)
• Keuzepakket, 8 lessen voor € 116,=
• Keuzepakket, 10 lessen voor € 145,=

Prijzen zijn per persoon, uitgaande van 4 personen per training. Bij minder deelnemers wordt de prijs aangepast.

Mocht je vragen hebben met betrekking tot bovenstaande kun je uiteraard contact opnemen met één van onze padeltrainers.

Hoop jou snel te zien op de padelbaan!

Met sportieve groeten,
Paul Veerbeek 06 51231891
Robert Koerselman 06 83240853

Tennisles jeugd

De tennislessen worden op dinsdag en vrijdag gegeven door Alan Hermsen. De lesgroepen bestaan uit maximaal 8 kinderen. Startende jeugdleden kunnen in een groep ingedeeld worden van maximaal 10 kinderen. In kleinere groepjes krijg je meer persoonlijke aandacht en boek je dus ook meer vooruitgang.

De kosten voor 20 zomerlessen zijn € 135,- p.p. als je in een groep lest van 6 of meer personen.

Ga je lessen in een kleinere groep van 4 of 5 dan betaal je €185,- p.p. voor 20 zomerlessen.

Het eerste jaar dat je lid bent, betaal je dan geen contributie. De contributie voor de jeugd is normaal € 70,00.

Een lesuur duurt 50 minuten en begint altijd op het halve uur. Lessen die vallen op officiële feestdagen worden niet ingepland op die dagen. Ook in de schoolvakanties worden er geen lessen gegeven (basisonderwijs regio: midden). Lessen die uitvallen door ziekte/afwezigheid van de trainer worden ingehaald.

Met sportieve groet, Alan Hermsen

De lessen worden op de volgende dagen/tijden gegeven.

Dinsdag:
15.30 – 16.30 uur
16.30 – 17.30 uur

Vrijdag:
16.00 – 17.00 uur
17.00 – 18.00 uur
18.00 – 19.00 uur
19.00 – 20.00 uur
20.00 – 21.00 uur

Tennisles volwassenen

Kennismaking aanbieding senioren

De eerste 5 tennislessen vanaf € 40,- per persoon Wanneer u wilt proberen of tennis iets voor u is dan kunt u vanaf € 40,- tennisles volgen. U hoeft niet meteen lid te worden. U mag wachten met aanmelden als lid totdat de lessen voorbij zijn en u kunt dan beslissen of het lidmaatschap iets voor u is. Deze lessen kunt u in overleg met de trainer volgen. U heeft alleen sportschoenen en sportkleding nodig. De trainer zorgt voor een racket en ballen. Om ook het dubbelspel te kunnen oefenen is het handig om met drie of vier personen les te nemen. Hiermee bereikt u ook de beste prijs/rendement verhouding.

Voorwaarden voor de welkomstaanbieding: U kunt gebruik maken van de kennismakingslessen, zonder de verplichting om lid te worden tijdens de duur van deze kennismakingslessen. Tijdens de lesperiode mag u ook vrij tennissen met andere (aspirant)leden van de club. Daarvoor moet u wel contact opnemen met Anke Spoor die de ledenadministratie verzorgd en u een pasje levert om een baan te kunnen reserveren. Heeft u plezier gekregen in het tennissen door de lessen en wilt u blijven tennissen, dan is het de bedoeling dat u na de lesperiode lid wordt van de club om te kunnen blijven tennissen. Ook kunt u dan gebruik gaan maken van alle activiteiten die LTC De Paasberg biedt, zoals competitie spelen en meedoen met toernooien en clubkampioenschappen.

Om in aanmerking te komen voor het speciale tarief van de Kennismakingslessen mag u de afgelopen 5 jaar geen lid van De Paasberg zijn geweest. Wel mag u de afgelopen 5 jaar één of meerdere jaren Zomerlid zijn geweest zonder dat u in deze periode Kennismakingslessen heeft gevolgd.

Regulier (leden)

Wij bieden u een uitgekiend kennismakingslesprogramma van 5 lessen, waarbij het aanleren van de juiste technieken centraal staat. In elke les staan één of twee slagen centraal. De slagtechniek wordt uitgelegd en voorgedaan. U krijgt enkele duidelijke aandachtspunten waar u op moet letten. Daarna wordt de slagtechniek ingeoefend. Tijdens dit inoefenen krijgt u meteen feedback van de trainer die controleert of u de oefening ook goed uitvoert. Daarna wordt binnen elke les de aangeleerde techniek meteen toegepast in spelvorm. Ook in elke volgende les worden de slagtechnieken uit de vorige les herhaald en ingepast in de spelvormen. De dag en het tijdstip van de tennislessen wordt altijd met u overlegd.