LTC de Paasberg

Op onze prachtige locatie liggen 7 kunstgrasbanen en 2 padelbanen. Met gerenoveerde kleedkamers en een sfeervol clubhuis. Ingericht met een knipoog naar de jaren 60, waarin onze club opgericht werd. Diepe buiging voor de mensen van weleer en dank voor alle bestuursleden en actievelingen die de club in de afgelopen 55 jaar gemaakt hebben tot wat het is:

Een sportieve, gezellige en mooie tennisclub

LTC de Paasberg is met recht een club “voor leden, door leden” te noemen. Dat is altijd zo geweest en we verwachten dat het zo blijft. Zeker 1/3 van ons ledenbestand is actief vrijwilliger van onze club.

De betrokkenheid is groot.

De gezelligheid spat eraf.

Samen klaren wij de klus.

Samen maken wij de club.

Met padel als nieuwste aanwinst starten we een nieuw hoofdstuk in ons ruim 50 jarig bestaan. De komende 50 jaar hopen we wederom te genieten van al onze inspanningen voor de club en hopelijk veel tennissen en padellen!

Geniet u ook met ons mee?