Aankondiging en inschrijving Clubkampioenschappen MIX

02 juni 2021

Jaaaaaaa……….de versoepelingen rondom corona worden doorgezet, het terras mag weer open tot 22.00 uur en we hebben er allemaal zoveel zin in om weer wedstrijden te mogen tennissen!

De CK-mix gaat starten!!

Uiteraard hanteren we de richtlijnen zoals die zijn vastgesteld door het RIVM.

De eerste speeldag zal zijn op woensdag 16 juni,  de halve finales zijn op vrijdag 2 juli, de finaledag is op zaterdag 3 juli vanaf 16.00 uur.  Als je je inschrijft, is het de bedoeling dat je ook op de (halve) finaledag kunt spelen.

Inschrijven kan t/m 11 juni, geef je op door een mail te sturen met je naam, je partner, telefoonnummer en mailadres naar: [email protected]

Net als de vorige CK, gaan we geen planningsavond organiseren i.v.m. de hoeveelheid mensen in het clubhuis. De commissie maakt de poule-indeling en mailt deze uiterlijk maandag 14 juni naar jullie door. We vragen jullie om zelf de wedstrijden te plannen en deze zsm (het liefst voor woensdag 16 juni) door te geven via de mail, zodat de commissie de banen kan reserveren. De standen worden ook op de club-app bijgehouden, zodat alles goed te volgen is.

Het inschrijfgeld is 5 euro, dit kan betaald worden op de dagen dat je speelt aan één van de commissieleden.

Zomerleden zijn van harte welkom om mee te doen!! Er zijn zoveel nieuwe leden; iedereen kan meedoen! We maken poules op niveau, dus het is een leuke manier om eens tegen anderen te tennissen, schrijf je dus in!

Jeugd vanaf 15 jaar mag zich ook inschrijven, mits ze samen met een volwassene spelen.

Heb je geen partner en wil je toch meedoen? Geef je dan alleen op en wellicht vinden wij een geschikte partner voor je.

We hopen op veel deelname en leuke wedstrijden, dus schrijf je snel in!!!!!

De CK-commissie