Annulering opening tennis en padel zondag 29 augustus

11 augustus 2021

Beste leden,

Na lang wikken en wegen hebben we als bestuur het teleurstellende besluit genomen om de geplande opening van zondag 29 augustus niet door te laten gaan. We gaan de officiële ingebruikname van de padelbanen en opening van het gerenoveerde tenniscomplex uitstellen tot voorjaar 2022.

De inzet was en is om van de opening een mooi en spontaan feest te maken voor onze eigen leden én de inwoners van Terborg, Etten en Silvolde en deze in de gelegenheid te stellen om kennis te maken met onze mooie tennis- en padel club.

De wijze waarop we als club de opening voor ogen hebben gaat door de gestelde corona voorwaarden en eisen voor kleinschalige evenementen niet lukken.

Ook merkten we dat vanuit de club er de nodige bezwaren en bedenkingen waren bij de opening zoals we deze voor ogen hebben. Dit bij elkaar opgeteld zagen we geen andere mogelijkheid dan de opening uit te stellen. Jammer maar helaas.

We willen iedereen bedanken wie betrokken is geweest bij de voorbereidingen en vertrouwen erop er volgend jaar samen met jullie er een hele mooie dag van gaan maken.

Bestuur LTC de Paasberg