Clubhuis gesloten maandag 14 november i.v.m. belronde vrijwilligers

14 november 2022

Op maandag 14 november is het clubhuis 's avonds gesloten.

Reden hiervan is dat er die avond een groep vrijwilligers een grote belronde zal houden onder de leden. Dit omdat we als vereniging dringend op zoek zijn naar extra versterking in de diverse commissies en het bestuur, zodat we ervoor kunnen blijven zorgen dat onze mooie club niet alleen nu, maar ook in de toekomst zo levendig en bloeiend blijft.

We zijn enorm trots op wat we de afgelopen jaren allemaal gerealiseerd hebben, en dat vooral dankzij de enorme inzet van een (veelal vaste) groep vrijwilligers, maar we realiseren ons dat we niet altijd op dezelfde personen kunnen terugvallen en we hopen daarom dat de vijver waaruit gevist kan worden iets groter gemaakt kan worden, want vele handen maken licht werk.

Het kan dus zijn dat jij maandagavond ook een telefoontje krijgt met de vraag of je iets voor de club kunt betekenen. Er zijn diverse rollen en functies, en de activiteiten lopen zéér uiteen ook qua tijdsinvenstering, dus er zit ongetwijfeld ook wel iets voor jou tussen waarmee jij jouw steentje kunt bijdragen (zie ook de recente nieuwsbrieven voor meer informatie)!

Als vereniging moeten we het met elkaar doen, dus hopelijk wil jij daar ook actief onderdeel van uitmaken!

#avdc!

Bestuur LTC de Paasberg