Clubkampioenschappen Mix 2022: update finales

30 mei 2022

In dit bericht houden we je op de hoogte van de laatste stand van zaken m.b.t. de Clubkampioenschappen Mix tennis 2022 die worden gehouden van donderdag 2 juni t/m zaterdag 18 juni. In bijlage staan alle wedstrijden.

Update 17-06-2022:

De finalisten zijn bekend! Om 15:00 uur worden de volgende finales gespeeld:

A-poule: Nina Koerselman / Robert Koerselman - Inge Beumer / Roland Mientjes

B-poule: Anne Arink / Pieter Hermsen - Monique Peters / Remy Laurensse

Update 16-06-2022:

Alle poulewedstrijden zijn gespeeld, en de halve finalisten zijn bekend. Vrijdagavond om 20:00 uur worden de halve finales gespeeld.

Zaterdag om 15:00 uur zijn de finales.

Het wordt zomers weer en dus erg zwaar voor de spelers. Ze kunnen jouw aanmoediging en ondersteuning daarom zeker gebruiken. Hopelijk zien we je vrijdag en/of zaterdag op het park en dan kun je meteen komen kijken hoe mooi het vernieuwde terras met overkapping is geworden!

Nog even een aantal punten op een rij:

* Dinsdagavond 31 mei is de planningsavond. Daarna worden de wedstrijden z.s.m. ingevoerd door de commissie en banen die sowieso niet gebruikt worden dan weer vrijgegeven. Als je de komende dagen wilt spelen, hou dan de club app in de gaten want er kunnen regelmatig weer banen vrijgegeven worden voor vrij spelen welke nu nog voorlopig gereserveerd staan.

* De baanbezetting in onze club app wordt tijdens de CKS doorlopend bijgewerkt, zodat banen die alsnog niet gebruikt worden weer kunnen worden vrijgegeven voor "vrij spel". Het kan dus zijn dat een baan last-minute nog wordt vrijgegeven omdat de baan niet nodig is.

* De maandagavond toss van 6 en 13 juni worden vooraf bekeken of er voldoende banen beschikbaar zijn om deze door te kunnen laten gaan. Dit zullen we o.a. in dit bericht communiceren en ook via de organisatie van de toss.

Aanvulling 05-06: De toss van maandag 6 juni gaat gewoon door!

Planning wedstrijden CKC mix 2022.pdf Poule indeling CKC mix 2022.pdf