Clubkampioenschappen Mix: Finales om 16 uur & baanreservering weer naar max. 72 uur van tevoren

15 juni 2021

Van woensdag 16 juni t/m zaterdag 3 juli vinden de clubkampioenschappen MIX plaats.

Uitslagen & standen zijn bijgewerkt t/m: Vrijdag 02-07

Update 03-07:

Vanmiddag om 16 uur worden de finales van de clubkampioenschappen gespeeld. Het is prachtig weer, dus kom genieten van mooie wedstrijden onder het genot van een lekker (fris) drankje!

Dit betekent ook dat de baanreservering per direct weer naar maximaal 72 uur van tevoren is terug gezet zoals we dat gewend zijn!

Update 01-07:

Woensdagavond zijn de laatste poulewedstrijden gespeeld en daarmee zijn alle (halve) finalisten bekend in de A, B en C poules. Donderdagavond om 19:00 uur wordt al 1 halve finale uit de A-poule gespeeld en de andere halve finales zijn vrijdagavond om 20:00 uur (zie bijlage Uitslagen bestand wie er tegen wie spelen moet). Zaterdagmiddag worden de finales gespeeld om 16:00 uur.

Gelukkig is er sinds afgelopen weekend ook weer publiek toegestaan, dus iedereen is van harte welkom om vanavond, morgen en/of zaterdag de spelers aan te komen moedigen. Ze hebben er hard voor moeten strijden om zover te komen, dus ze verdienen jouw support! Alles vanzelfsprekend nog op een veilige manier, dus hou 1,5 meter afstand!

Update 16-06:

Er komen vragen waarom de padelbanen niet meer 3 dagen in het voren gereserveerd kunnen worden. Alle banen zijn voor het boekingssysteem gelijk, dus we kunnen geen onderscheid maken tussen tennis en padel. Daarom geldt voor alle banen: maximaal 24 uur van tevoren te reserveren tot het eind van de clubkampioenschappen!

Oorspronkelijk bericht 15-06:

In dit bericht vind je alle informatie m.b.t. o.a. de baanbezetting en uitslagen. Onderaan dit bericht staat als bijlage de planning waarin de komende tijd met grote regelmaat de uitslagen zullen worden bijgewerkt. Het lijkt er op dat er wederom problemen zijn met het openen van de bijlage door mensen met een iPhone. Dit bericht staat daarom ook op de website en dus zijn de uitslagen ook vanaf daar te bekijken: https://www.ltcdepaasberg.nl/nieuws/clubkampioenschappen_mix_uitslagen_en_baanbezetting/e785bd75-27c7-4338-8d0e-6ef4ee1f18a3

Door de grote deelname, is het aantal beschikbare banen voor vrij spel de komende weken soms wat beperkter. Dit verschilt van dag tot dag. In eerste instantie zijn er door de week 5 banen gereserveerd voor de clubkampioenschappen van 18:30 uur tot 21:30 uur. De banen die uiteindelijk niet gebruikt gaan worden, zullen z.s.m. weer vrij worden gegeven, zodat ze alsnog afgehangen kunnen worden voor vrij spel.

Wel is het zo dat we ook deze keer de baanreservering gedurende de clubkampioenschappen terug hebben gezet van 72 uur van tevoren naar maximaal 24 uur van tevoren. Er vinden vaak nog last minute wijzigingen plaats met geplande wedstrijden, dus de commissie moet dan wel de gelegenheid hebben om nog te kunnen schuiven, voordat alle banen bezet zijn.

Hou dus de Club app en/of de website in de gaten voor zowel het laatste nieuws als ook voor de beschikbare banen.

Bedankt voor je medewerking en veel tennisplezier, zowel met de clubkampioenschappen als ook onderling!

Standen CKS MIX 2021.pdf Uitslagen CKS MIX 2021.pdf