Corona gezondheidscheck in het clubhuis

30 september 2021

Sinds deze week is het verplicht om mensen die een drankje nuttigen in de horeca te controleren. Dit geldt ook voor sportkantines en dus ook voor ons clubhuis. Daarom hebben wij bij de ingang op de voordeur en ook binnen een QR code hangen, die je kunt scannen en verwerken voor als je van plan bent om iets te gaan drinken in het clubhuis (als je alleen even een drankje komt ophalen om buiten te nuttigen of naar het toilet gaat, dan is dit niet nodig).

We vragen jou daarom om zelf de code even te scannen en de paar vragen door te lopen waarna je, als je een groen vinkje krijgt, gewoon in het clubhuis plaats kunt nemen en gezellig genieten van een drankje. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en na 14 dagen weer verwijderd.

Heb je geen QR code scanner, dan kun je ook vanuit dit nieuwsbericht onderstaande link klikken, dan kom je op dezelfde website terecht.

Zoals je weet werken we met vrijwilligers voor de bardienst en wij willen deze mensen niet extra belasten en al helemaal niet dat ze continu politie agentje moeten spelen, dus werk s.v.p. even mee om het voor iedereen makkelijk te maken. Vanzelfsprekend gaan we er van uit, dat als je corona gerelateerde klachten hebt, dat je dan sowieso NIET op het tennispark komt!

Bedankt voor jouw medewerking. Bestuur en vrijwilligers bardienst LTC de Paasberg