Finales clubkampioenschappen tennis Enkel zaterdag 15 uur

11 september 2023

De meeste wedstrijden zijn gespeeld, en de finalisten zijn inmiddels nagenoeg allemaal bekend.

Zaterdag om 15 uur vinden de finales plaats. En naar het zich laat aanzien, zal dat bij prachtig "herfstweer" zijn. Je bent van harte uitgenodigd om van spannende wedstrijden te komen genieten!

Volg hier de actuele planning en de laatste uitslagen!

De uitslagen zijn bijgewerkt t/m: 06-10-2023

Oorspronkelijk bericht 11-09-2023:

De evenementen bij LTC de Paasberg volgen zich in rap tempo op! Op woensdag 20 september beginnen namelijk alweer de Clubkampioenschappen tennis Enkel!

Tot en met zaterdag 7 oktober wordt er weer in verschillende poules (sterktes) bij de mannen en vrouwen gestreden om het clubkampioenschap 2023. Lijkt het jou ook leuk om een paar spannende wedstrijden te spelen tegen tegenstanders van gelijkwaardige speelsterkte, geef je dan snel op.

Hou er rekening mee, dat de inschrijving sluit op zaterdag 16 september a.s.!!

Bijgaand alle informatie. We hopen natuurlijk dat jij ook meedoet en zien je aanmelding graag:

Planning wedstrijden CKC enkel 2023.pdf