Finales clubkampioenschappen dubbel zaterdag 16:00 uur

22 augustus 2021

Uitslagen bijgewerkt t/m: vrijdag 10-09-2021

Alle finalisten zijn bekend. Zaterdag om 16:00 uur worden de 6 finales gespeeld. Komt dat zien!!

Denk bij je bezoek aan de banen vandaag s.v.p. aan de genoemde punten bij de update van 09-09!

Update 10-09:

De termijn waarbinnen je banen kunt reserveren is per heden weer terug gezet op de normale 72 uur.

Update 09-09:

Alle poulewedstrijden zijn gespeeld en vanaf nu zijn er dus alleen nog maar "knock-out" wedstrijden, te beginnen met vanavond (donderdag) al 2 halve finales vanaf 18:30 uur!

Vrijdagavond om 19:00 uur en 20:30 uur worden de overige halve finales gespeeld en zaterdag om 16:00 uur beginnen de finales.

Alle deelnemers hebben de afgelopen 2 weken onder prachtige weersomstandigheiden voor veel publiek gestreden voor de poulewinst. Vanzelfsprekend kunnen de overgebleven spelers ook deze laatste dagen de steun van het publiek hard gebruiken, dus je wordt van harte uitgenodigd om donderdag, vrijdag en/of zaterdag ons park te bezoeken.

Mede in verband met de weersveranderingen willen we nog wel even extra aandacht vragen voor een aantal dingen:

* Als je last hebt van corona gerelateerde klachten, kom dan niet naar het park!

* Hou op het park rekening met de veiligheid van jezelf maar ook van anderen, dus hou de 1,5 meter regel in acht en blijf zoveel mogelijk op een vaste plek zitten!

* Tijdens de finaledag ZATERDAG vragen we voor een snelle afhandeling in het clubhuis en voor minder loopbewegingen om direct bij afname van de consumpties te betalen en daarbij alleen gebruik te maken van de PIN (dus geen bonnen).

Bedankt voor je medewerking en voor alle spelers nog veel succes en voor alle toeschouwers veel kijkplezier!

Update 25-08:

Het speelschema is bekend (zie bijlage). De uitslagen en mogelijke wijzigingen in de planning worden zoveel mogelijk dagelijks bijgewerkt. Hier worden geen push berichten van gestuurd, dus hou zelf de app of website in de gaten.

Oorspronkelijk bericht 22-08-2021:

Woensdag 25 augustus starten de clubkampioenschappen Dubbel. De deelname is groot, dus de beschikbaarheid van de banen voor vrij spelen is de komende tijd weer wat beperkter. Daarom even een aantal aandachtspunten die goed zijn om te weten en rekening mee te houden t/m de finales van zaterdag 11 september:

* Maandag t/m vrijdag zijn er 3 speelronden die beginnen om 18:30, 20:00 en 21:30 uur. Ook in het weekend kan er gespeeld worden, maar zullen de tijden variƫren. De geplande wedstrijden worden continu actueel bijgehouden op de KNLTB Club app.

* De mogelijkheid om een baan te reserveren is per direct weer terug gezet naar maximaal 24 uur van tevoren (geldt ook voor padel, want hier kan helaas geen onderscheid in gemaakt worden). Dit geeft de commissie namelijk de mogelijkheid om nog 'last minute' te kunnen schuiven met banen als dat nodig is. Banen die niet gebruikt worden, worden z.s.m. weer vrij gegeven voor vrij spelen. Na de clubkampioenschappen kan er gewoon weer 72 uur van tevoren gereserveerd worden.

* Voor de Maandag Toss is zijn er op maandag 30 augustus en 6 september 2 banen beschikbaar van 19:00 tot 20:30, te weten baan 5 & baan 6.

* Baan 7 is in principe van maandag t/m donderdag 's avonds in gebruik voor tennislessen.

Via de app en website zal met grote regelmaat een update verstuurd worden van de planning en de uitslagen van de (gespeelde) wedstrijden.

Hou altijd rekening met de geldende corona regels, voor jezelf maar ook voor anderen en dan wordt het ongetwijfeld weer een geslaagd toernooi met hopelijk mooi weer en veel leuke wedstrijden!

Clubkampioenschappencommisie en Bestuur LTC de Paasberg

Planning dubbel wedstrijden 2021.pdf Poule indeling dubbel clubkampioenschappen.pdf