Herinnering aanmelding padel training

31 juli 2021

Begin juni zijn de padelbanen in gebruik genomen. Er is door de leden en niet leden met veel enthousiasme gebruik gemaakt van de padel-actie.

Vanaf maandagavond 30 augustus gaan we starten met de reguliere Padel lessen. De lessen worden gegeven door Paul Veerbeek en Jacco Koerselman. Je kunt je vanaf nu opgeven voor de PADELLESSEN.

Opgave kan individueel of als groep en gaat per mail [email protected] of via ons inschrijfformulier

Geef bij je opgave ook een voorkeur van dag aan, dan proberen we daar bij de indeling zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Ook NIET leden kunnen zich aanmelden voor de padellessen. Zij kunnen zich alleen inschrijven voor het keuzepakket van 5 lessen. Tijdens deze lesperiode mogen zij gebruik maken van de padelbanen.

PRIJZEN
Het gebruik van een racket en ballen is inclusief tijdens de lessen.
• Proefles, 1 les voor € 12,50
• Keuzepakket, 5 lessen voor € 62,50
• Keuzepakket, 8 lessen voor € 100,=
• Keuzepakket, 10 lessen voor € 125,=

Prijzen zijn per persoon, uitgaande van 4 personen per training. Bij minder deelnemers wordt de prijs aangepast.

Mocht je vragen hebben met betrekking tot bovenstaande kun je uiteraard contact opnemen met één van onze padeltrainers.

Hoop jou snel te zien op de padelbaan!

Met sportieve groeten,
Paul Veerbeek 06 51231892