Herinnering diversen komend weekend!

10 juni 2022

Komend weekend is er een aantal deadlines waar we je voor de zekerheid nog even aan herinneren willen:

* Zaterdag 11 juni is de laatste mogelijk om je in te schrijven voor het allereerste LTC de Paasberg Open Padel toernooi dat van 20 t/m 26 juni gehouden wordt (https://mijnknltb.toernooi.nl/tournament/0ACEB63A-9EA5-45F4-882B-B5545370B3EC);

* Zondag 12 juni is de laatste mogelijkheid om je aan te melden voor de najaarscompetitie tennis en padel ([email protected]).

Daarnaast willen we je er op wijzen dat zaterdag en zondag onze kleedkamers gebruikt worden door muzikanten van de zomercarnaval. Kijk dus niet vreemd op als er dit weekend onbekende gezichten in polonaise het park betreden of verlaten en voel je vrij om aan te sluiten in de stoet ..............

Verder schiet de bouw van onze nieuwe overkapping al flink op. Begin volgende week worden de laatste werkzaamheden verricht en we kijken er al naar uit het in gebruik te kunnen gaan nemen. Tot die tijd zal er hierdoor nog wat overlast kunnen zijn op ons park.

En tenslotte ook nog even een reminder dat momenteel de clubkampioenschappen mix in volle gang zijn. Er zijn al veel leuke wedstrijden gespeeld met soms zéér verrassende uitslagen (zie ander nieuwsbericht in deze app met de uitslagen en planning). Het toernooi gaat nu zijn beslissende fase in. Vrijdag 17 juni zijn dan de halve finales en zaterdag 18 juni worden de finales gespeeld.

De spelers verdienen wel wat aanmoedigingen en het belooft ook nog eens mooi weer te worden, dus hou het speelschema in de gaten en kom langs om een leuke wedstrijd te bekijken.