Herinnering inschrijving Clubkampioenschap ENKEL

07 oktober 2021

Bij voldoende aanmeldingen willen we de CK-enkel gaan organiseren!! De eerste speeldag zal zijn op woensdag 3 november, de halve finales zijn op vrijdag 19 november, de finaledag is op zaterdag 20 november. Als je je inschrijft, is het de bedoeling dat je ook op de (halve) finaledag kunt spelen.
Inschrijven kan t/m 28 oktober: geef je op door een mail te sturen met je naam, telefoonnummer en mailadres naar:

Net als de vorige CK, gaan we geen planningsavond organiseren i.v.m. de hoeveelheid mensen in het clubhuis. De commissie maakt de poule-indeling en mailt deze uiterlijk maandag 1 november naar jullie door. We vragen jullie om zelf de wedstrijden te plannen en deze z.s.m. ( het liefst voor woensdag 3 november) door te geven via de mail, zodat de commissie de banen kan reserveren. De standen worden ook op de club-app bijgehouden, zodat alles goed te volgen is. Het inschrijfgeld is 5 euro, dit kan betaald worden op de dagen dat je speelt aan een van de commissieleden.

Jeugd vanaf 17 jaar mag zich ook inschrijven!

Nogmaals: we wachten eerst het aantal aanmeldingen af, als dit niet voldoende is om
leuke poules te maken, gaat het helaas niet door.
We hopen op veel deelname en leuke wedstrijden, dus schrijf je snel in!!!!!