Herinnering inschrijving Clubkampioenschappen tennis MIX 2022

17 mei 2022

Let op: vrijdag 27 mei is de laatste dag waarop je je nog kunt opgeven!

De CK-mix gaat starten!!

De eerste speeldag zal zijn op woensdag 1 juni, de halve finales zijn op vrijdag 17 juni, de finaledag is op zaterdag 18 juni vanaf 15.00 uur.

Als je je inschrijft, is het de bedoeling dat je ook op de (halve) finaledag kunt spelen.

Inschrijven kan t/m 27 mei,  geef je op door een mail te sturen met je naam, je partner, telefoonnummer en mailadres naar: [email protected].

Er wordt dit jaar weer een planningsavond georganiseerd in het clubhuis, dit zal zijn op dinsdag 31 mei, van 19.15 tot 20.00 uur. Op deze avond krijg je de poule-indeling en kun je meteen de wedstrijden met elkaar gaan plannen. Het is dus van belang dat in ieder geval 1 van het mixteam aanwezig is.

Het inschrijfgeld is 5 euro, dit kan betaald worden op de planningsavond.

Zomerleden zijn van harte welkom om mee te doen!!

Jeugd vanaf 15 jaar mag zich ook inschrijven, mits ze samen met een volwassene spelen.

Heb je geen partner en wil je toch meedoen? Schrijf je alleen in, en wellicht vinden wij een geschikte partner voor je.

We hopen op veel deelname en leuke wedstrijden, dus schrijf je snel in!!!!!

Ballen voor de wedstrijden liggen klaar in de pantry, uitslagen worden na de wedstrijden doorgegeven via degene die de bardienst heeft. Er zal niet altijd iemand van de CK-commissie aanwezig zijn, doordat we te weinig leden hebben, dus: De CK-commissie is dringend op zoek naar versterking!! Het is een gezellige commissie, en je bent 3x per jaar even druk met de CK. Het is hoognodig om met wat meer leden te zijn, zodat de taken verdeeld kunnen worden en we weer op volle sterkte kunnen functioneren!!!

Voel je hier wat voor of wil je meer info? Laat het weten! Je mag je melden bij Maike,  telnr: 06-40522848

Met sportieve groet,

De CK-commissie