Herinnering opgave AED cursus

14 april 2022

Reanimatiecursussen weer van start

Na een aantal jaren vanwege corona geen herhalingscursussen voor reanimatie gehouden te kunnen hebben, gaan we hier weer mee van start. We vinden het als bestuur namelijk zeer belangrijk dat we leden binnen de club hebben die hierin voldoende vaardig zijn.

Peter Romp heeft de cursus voorheen gegeven en hij is ook nu weer beschikbaar. Vanuit corona oogpunt kunnen we melden dat het veilig is om deel te nemen omdat ieder met een ’’eigen gezicht’’ oefent.

KOSTEN           Totaal  Bijdrage club   Eigen bijdrage
• Herhaling        € 20    € 10                  € 10
• Basiscursus    € 40    € 20                  € 20

Per keer kunnen 9 cursisten deelnemen. Optionele avonden zijn maandag, dinsdag, woensdag, of vrijdagavond en eventueel op zaterdag.

Graag willen we weten wie er aan deze herhalingscursus of basiscursus wil gaan deelnemen. Meld je aan via [email protected] door aan te geven:
• Naam.
• Herhaling- of basiscursus.
• Voorkeur voor (welke) avond of zaterdag.
Op basis van opgave zal een definitieve planning van avonden en/of zaterdag gemaakt gaan worden.