Knop openen poort verlaten park werkt niet & Clubhuis open op vrijdag en zondag in juli + augustus

07 juli 2022

Hierbij een tweetal mededelingen, mede omdat we op 1 juli geen nieuwsbrief hebben verstuurd, en die niet kunnen wachten tot de volgende nieuwsbrief:

Knop voor openen poort bij verlaten park werkt niet:

Door een technische storing is het niet mogelijk om de poort bij de uitgang vanuit het tennispark via “de paal” te openen.

Als de poort gesloten is, het tennispasje graag aan de buitenkant voor de scanner houden. Op deze wijze kun je tijdelijk weer het tennispark verlaten. Verwachting is dat met een paar dagen dit ongemak is opgelost.

S.v.p. dus geen attributen voor de poort zetten om deze open te houden, want daar is de apparatuur niet op berust.

Bedankt voor de medewerking!

Clubhuis open op vrijdagavond en zondag:

Net als vorig jaar zijn we aan het bekijken of we ook deze zomer (juli & augustus) ons clubhuis kunnen openen op vrijdagavond en zondag (eind van de morgen / begin van de middag). Dit voor de thuisblijvers die dan na het sporten kunnen genieten van een lekker drankje op ons mooie vernieuwde terras!

We hebben de planning al redelijk dicht, maar we kunnen zeker nog enthousiaste leden gebruiken, die het leuk vinden om een keer (extra) bardienst te draaien en zo natuurlijk ook in aanmerking te komen voor een extra uitbetaling van de borgsom.

Heb je belangstelling voor één of meer bardienst(en) op vrijdagavond en/of zondag overdag, stuur dan even een mailtje en vermeld wanneer en hoe vaak je kunt naar onze bardienst coördinator, Anneke Wisselink: [email protected]. Alvast bedankt voor jouw hulp!