Kom jij zaterdag 30 april ook een steentje "wegdragen"?

14 april 2022

Zoals jullie in onze laatste nieuwsbrief hebben kunnen lezen staat de club niet stil en zijn we nog druk bezig om ons mooie park een nog modernere uitstraling te geven.

Binnenkort wordt bijvoorbeeld het terras aangepakt. Ter voorbereiding daarop willen we zelf de oude bestrating er alvast uit halen. Dit staat gepland voor zaterdag 30 april a.s.

Vanaf 09:00 uur willen we met een groep leden dit oppakken. We hopen daarom dat jij misschien ook even wat tijd vrij wilt maken en een paar uurtjes komt helpen. En wellicht kun je b.v. even in jouw appgroepje informeren en zo met een groepje samen opgeven.

Voor de inwendige mens wordt dan natuurlijk ook gezorgd.

KOM JIJ OOK HELPEN? Vele handen maken licht werk en SAMEN zijn wij deze mooie club! Draag een steentje bij door een steentje weg te dragen.........

Meld je dan even aan bij parkbeheerder Niek Sanders: [email protected]

Alvast bedankt voor je hulp!