Laatste kans: Stem op LTC de Paasberg bij Rabo ClubSupport

04 september 2022

De stembussen zijn gesloten. Binnenkort krijgen we de uitslag en zullen we je op de hoogte brengen van het resultaat.

Update 26-09: De mogelijkheid om te stemmen stopt dinsdag 27 september. Heb jij jouw stem nog niet uitgebracht, dan kun je dit vandaag of morgen nog doen! We zouden er erg blij mee zijn. Alvast bedankt.

Oorspronkelijk bericht 04-09-2022:

Ook dit jaar doet LTC de Paasberg weer mee aan de Rabo ClubSupport. Ben jij ook LID van de Rabobank, dan zouden we het enorm waarderen als jij ons jouw stem geeft, waarmee wij een financiƫle bijdrage van de Rabobank ontvangen!

Vanaf maandag 5 september is het mogelijk om te stemmen. Dit doe je via de Rabo app op je telefoon, of door in te loggen via jouw normale internetbankieren op de computer. Na het inloggen ga je naar:

Service --> Lidmaatschap --> Rabo ClubSupport --> Stemmen

Zoek naar "paasberg" bij de deelnemers selecteer LTC de Paasberg.

Voor meer informatie ga je naar: https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport

Alvast ontzettend bedankt voor jouw stem!

Nieuwscategorieën