LTC de Paasberg open padel toernooi nadert zijn ontknoping!

19 juni 2022

Het padeltoernooi loopt langzaam ten einde nu het finale weekend is aangebroken. Vrijdagavond, en zaterdag overdag staan er nog diverse wedstrijden gepland (zie de link naar de planning verderop in dit bericht), waarna zondagmorgen 26 juni tussen 09:30 uur en 14:30 uur de beslissende wedstrijden gespeeld zullen worden in de verschillende catergoriƫn. De laatste kans dus om nog een paar leuke en spannende wedstrijden te komen kijken de komende dagen! Hopelijk tot ziens.

Deze week is ons (allereerste) open padel toernooi. Dit betekent dat er maar beperkt banen beschikbaar zijn 's avonds en in het weekend voor "vrij spelen".

Banen die niet gebruikt worden, zullen zoveel en zo snel mogelijk weer worden vrijgegeven voor vrij spelen, dus hou onze club app in de gaten als je wilt spelen, want dit kan "last-minute" nog wijzigen. Het toernooi heeft echter altijd voorrang, dus 's avonds reserveren van een baan is altijd onder voorbehoud en voor eigen risico want het kan altijd zijn dat een baan alsnog (langer) nodig is dan in onze club app staat aangegeven.

In de club app staan wel de speeltijden gereserveerd (er wordt gespeeld vanaf 18:00 uur tot ongeveer 23:00 uur), maar niet de wedstrijden die gespeeld worden. Als je dit wilt volgen, klik dan op de volgende link:

We hopen op een geslaagd toernooi en nodigen je hierbij uit om te komen kijken bij de wedstrijden.

Padel commissie LTC de Paasberg