Nieuwsbrief nr. 13 verstuurd

03 september 2021

Vandaag is nieuwsbrief nr. 13 verstuurd. Hierin een aantal belangrijke zaken, zoals:

* Extra afhaalmomenten toegangspas

* Clubkleding

* Vrijwilligers gezocht voor weekleiders bardienst

* Spaar je club gezond bij de PLUS

* Clubkampioenschappen

* LTC de Paasberg bij Regio 8

* Opgave bokkendag

Naast bovenstaande staat er nog veel meer in de nieuwsbrief, dus kijk snel in je mail voor alle informatie.

Daarnaast nog een extra mededeling:

Aankomende maandag (9 september) is er 1-malig GEEN tosstennis. Dit vanwege de grote hoeveelheid wedstrijden voor de clubkampioenschappen. Vanaf maandag 16 september zijn er weer minstens 3 banen beschikbaar voor de Toss tussen 19:00 uur en 20:30 uur.

Als jij ook graag eens wilt tennissen op maandagavond maar je hebt geen tegenstander, of je vind het leuk om tegen nieuwe mensen te spelen, kom dan gewoon om 19:00 uur naar de baan. En als je vaker meedoet, dan kun je je aanmelden bij Martina Fontein en wordt je toegevoegd aan de app groep voor de maandag toss!