Openen deuren Kleedkamers en Pantry alleen met sleutel mogelijk

18 juli 2021

Afgelopen zaterdag is er weer een nieuwe stap gezet m.b.t. de aanpassingen en modernisering van ons park.

Mede om in de toekomst baanverhuur mogelijk te maken aan niet leden (via een code) krijgen we niet alleen een nieuwe toegangspoort, maar komt er ook een nieuw slot op de kleedkamers en pantry.

Deze sloten zijn zaterdag aangebracht en dat betekent dat vanaf nu de deur alleen nog maar geopend kan worden met de sleutel (hij valt dus altijd weer terug in het slot). Van binnenuit kan deze met de klink weer geopend worden, maar aan de buitenkant zit alleen nog maar een knop.

Laat je sleutels dus niet binnen liggen, want als je weer buiten bent, kun je zonder je sleutel niet meer naar binnen!!

De sleutel is gewoon dezelfde sleutel die de meesten nu al hebben voor de toegangspoort, kleedkamers en pantry.

We streven er vanzelfsprekend naar om de nieuwe tennispasjes z.s.m. uit te reiken en te activeren, waarna alle (tijdelijke) leden altijd met hun nieuwe pasje toegang kunnen krijgen tot park, pantry en kleedruimte. Tot die tijd doen we het dus nog met de vertrouwde sleutel.

Bedankt voor het begrip en de medewerking.

Bestuur LTC de Paasberg