Padelbanen verhuren aan niet leden

14 juli 2021

Padel baan huren? Na een aantal weken “proef gedraaid” te hebben gaan we nu op de wat rustiger uren de padelbanen ook verhuren aan niet leden.

Afgelopen weken zijn er al veel aanvragen binnen gekomen waarop we tot nu toe altijd nee gezegd hebben. Komende weken houden we in de gaten of er naast het verhuren voldoende ruimte overblijft om te spelen voor onze eigen leden.

Voor jullie als lid is het vanaf heden dus ook mogelijk met kennissen wie géén lid zijn van LTC de Paasberg padel te gaan spelen.

Kosten:

25 EURO per baan per uur oftewel € 6,25 per persoon

2,50 EURO per persoon voor de huur van een racket + ballen

Tijden welke beschikbaar zijn voor verhuur:

Ma t/m vrij     09.00 tot 18.00 uur

Zat ochtend    09.00 tot 13.00 uur

Zat avond       16.00 tot 22.00 uur

Zon                 12.00 tot 22.00 uur

Baan huren?

Mail de gewenste datum en tijdstip + de namen van de spelers en wel/niet huren van rackets en ballen naar: [email protected]

Huren is tot 24 uur van te voren mogelijk op dit moment. Zogauw we de electronische toegang hebben geregeld kun je ook pas later reserveren.

Betaling gaat via een QR code die ook op de club te vinden is in de vitrine buiten of via de website. Scan deze met je mobiele telefoon (door de foto-functie te gebruiken) en je wordt naar de betalingssite omgeleid. Er is iemand vanuit de club aanwezig om eventueel poort open te doen, instructies, rackets en ballen uit te geven en voor eventuele verdere instructies.

Ga jij ook Padel proberen? Alvast heel veel plezier!

Bestuur LTC de Paasberg

Padelbaan huren voor niet leden.pdf