Stem op LTC de Paasberg bij Rabo ClubSupport!

04 oktober 2021

Update 03-11-2021:

Vandaag is de cheque door de Rabobank uitgereikt. We hebben een bedrag van € 397,08 ontvangen. Hiervoor willen we alle leden die gestemd hebben ontzettend bedanken!

Oorspronkelijk bericht 04-10-2021:

Sinds 4 oktober kunnen leden van de Rabobank weer stemmen op 3 favoriete clubs voor de Rabo ClubSupport via de app op hun telefoon (sommigen hebben ook een brief gekregen met een code en kunnen via internet stemmen). Met een stem kun je jouw vereniging financieel steunen! Onze vereniging zou het super vinden als je de moeite neemt om op ons te stemmen! Hoe meer stemmen we krijgen, hoe groter de bijdrage die we ontvangen van de Rabobank.

Als je sinds 4 oktober de Rabobank betaal app hebt geopend, dan heb je als het goed is al een melding gekregen waar je rechtstreeks naar de stempagina kunt gaan. Als je het hebt weggeklikt, dan kun je er eenvoudig weer opnieuw naartoe via:

--> Service --> Lidmaatschap --> Doe mee en stem --> Breng nu je stem uit

Kies vervolgens 3 favoriete clubs, verenigingen, instellingen, etc. en bevestig jouw keuze. Dat is alles.

Ben je nog niet ingelogd geweest via je telefoon, dan kun je dus eenvoudig en snel direct op de goede plek terecht komen als je de app opent.

Hopelijk wil jij even de tijd nemen om ons jouw stem te geven? Dit kan t/m maandag 25 oktober a.s. Alvast bedankt.