Tijdelijke overlast door plaatsing overkapping

02 mei 2022

Update 06-06:

Dinsdag 7 juni wordt gestart met het laatste grote deel van het project op ons park: het plaatsen van de overkapping over een deel van het terras!

We kijken erg uit naar de ingebruikname hiervan. Maar vooruitlopend daarop kunnen de werkzaamheden echter de komende week wel wat overlast opleveren. Het stuk terras vóór de schuifdeuren kan deze week niet gebruikt worden. Bedankt voor je begrip en medewerking.

Update 02-05 (18:30 uur):

De werkzaamheden lopen voorspoedig. Kleedkamers, pantry en clubhuis zijn al weer bereikbaar en dus te gebruiken! S.v.p. niet over de randen lopen en hou de komende dagen ook nog rekening met mogelijke hinder.

Oorspronkelijk bericht 02-05 (13:00 uur):

Vandaag zijn ze begonnen met de aanleg van het nieuwe terras. Het komt er straks allemaal prachtig uit te zien, maar het zorgt nu eerst wel even voor wat overlast op het park.

De tegelleggers hebben verzocht om liever helemaal niet over de tegels te lopen, maar zeker niet over de randen.

Vandaag (maandag 2 mei) kunnen de kleedkamers en pantry NIET gebruikt worden. Hou hier dus s.v.p. rekening met met het thuis omkleden!

Het clubhuis is vanavond wel open, maar kan alleen bereikt worden via de grote schuifdeur.

We zullen je zoveel mogelijk op de hoogte houden van de vorderingen en rekenen daarbij op jouw begrip en medewerking.

Bedankt.