Toss tennis gaat weer van start vanaf maandag 24 mei

21 mei 2021

Maandag 24 mei start het Toss tennis weer (inderdaad, ondanks dat het Pinksteren is)!

Voor de nieuwkomers even een korte uitleg:

Iedere maandag tussen 19:00 uur en 20:30 uur is ieder lid welkom om vrij te komen spelen tegen andere leden in steeds wisselende samenstellingen.

Het leuke is dat alle rackets door elkaar worden "gehusseld" waardoor je van toveren nooit weet met wie en tegen wie je komt te spelen. Dit is dus een leuke manier om eens tegen andere leden te spelen dan waar je misschien normaal tegen speelt óf als je nog geen vaste groep hebt waar je in speelt is dit een mooie gelegenheid om anderen binnen de vereniging te leren kennen en ontstaan er soms ook spontaan nieuwe groepen die vervolgens weer vast met elkaar komen te spelen.

Het maakt dus echt niets uit hoe goed je bent. Als beginner kun je ervaring opdoen en je nivo verbeteren én de ervaren spelers worden uitgedaagd om zich dusdanig in te zetten om niet te worden verslagen.

Djokovic, Federer en Nadal kunnen per slot van rekening ook niet tegen betere spelers tennissen want die zijn er simpelweg niet, maar zij winnen toch ook niet elke wedstrijd en het is voor iedereen leuk om ook een keer tegen de Djokovic, Federer of Nadal van onze club te kunnen spelen, dus ook de ervaren cracks zijn meer dan welkom om mee te doen .............

Heb je dus gewoon zin om even lekker te tennissen, of als je een keer geen tegenstander kunt vinden kom dan om 19:00 uur naar het park om te tossen!