Toss tennis voor iedereen op maandagavond!

31 oktober 2022

Iedere maandagavond van 19:00 uur tot 20:30 uur is er voor alle (proef)leden de mogelijkheid om te te komen tennissen, zonder dat je vooraf met 1 of meer tennispartners hebt afgesproken.

Als b.v. je maatje een keer niet kan, je eens een keer tegen anderen wilt spelen of je kent nog niet zoveel mensen bij de club, dan hoef je je alleen maar om 19 uur met je racket te melden op de baan, waarna alle rackets door elkaar gehusseld worden en er willekeurige duo's worden samengeteld die een afgesproken tijd tegen elkaar spelen, waarna er weer nieuwe duo's worden gemaakt.

Voor nieuwkomers bij de club dus een uitgelezen kans om meer mensen te leren kennen! Heb je zin om te spelen: kom dan gewoon naar de baan. De coördinatie is in handen van Martina Fontein, en als je vaker komt spelen, dan kun je dit bij haar aangegeven en kom je in de toss app groep.

Hopelijk zien we je snel een keer op maandagavond!