VANDAAG finales Tennis clubkampioenschappen Dubbel 2023 (23-08 t/m 09-09)

03 juli 2023

Het einde van de clubkampioenschappen komt in zicht. Zaterdag om 15 uur worden de finales gespeeld. Maar voor die tijd zullen er nog vele zweetdruppels vloeien, want er moeten nog een heleboel beslissingen vallen.

Zowel woensdag, donderdag als ook vrijdag vinden er nog beslissende poulewedstrijden plaats en worden er halve finales gespeeld. Kijk in bijgaand schema wie er wanneer spelen moet en hopelijk zien we jou met dit prachtige weer dan ook op het park om wat mooie wedstrijden te komen kijken! Je bent in ieder geval van harte uitgenodigd. Zaterdag, na afloop is er ook weer een hapje en de traditionele loterij met vele mooie prijzen, dus KOMT ALLEN!

De uitslagen zijn bijgewerkt t/m: 09-09-2023

Oorspronkelijk bericht:

De meeste mensen zitten waarschijnlijk nog helemaal in de vakantie sfeer (ondanks het huidige weer)  maar voor je het weet is het al weer eind augustus en dan is het traditioneel weer zover: De Tennis Clubkampioenschappen Dubbel.

Zet het dus alvast in je agenda: van 23 augustus t/m 9 september wordt er gespeeld. De inschrijving sluit op vrijdag 18 augustus. Alle informatie tref je bijgaand!

Heb je al een partner en doe je sowieso mee: geef je dan alvast op, zodat je het niet kunt vergeten! En anders heb je in ieder geval nog ruim de tijd om een partner te zoeken (en als je geen partner hebt, dan kun je je ook aanmelden en probeert de organisatie er één voor je te vinden).

Ook de zomerleden mogen zich overigens aanmelden.

Nog een hele fijne zomer en tot eind augustus!

De Clubkampioenschappencommissie

Uitslagen poules CKC dubbel.pdf Planning wedstrijden CKC dubbel 2023.pdf