Verstoring in baanreserveringen Club app

29 januari 2023

Er is sinds zaterdag een storing in onze KNLTB Club app. Hierdoor zijn er in het baanreserveringen systeem bij de tijden vanaf 72 uur vanaf het actuele tijdstip grotere balkjes in beeld zichtbaar dan normaal.

Soms lijken banen dubbel gereserveerd omdat je b.v. 2 blokken ziet of 1 hele lange, maar het staat wel goed in het systeem geregistreerd met de normale speeltijd en als na 72 uur de reservering beschikbaar wordt, dan krijg je deze ook gewoon in beeld te zien en kun je reserveren.

Ook bij het padel is er wat verwarring. Omdat we sinds eind vorig jaar tijdens de piekuren spelen met vaste reserveringstijden op hele en halve uren, is er steeds 1 minuutje geblokkeerd met als benaming "wisselmoment padel", tussen deze uren in. Deze zie je nu echter ook als grotere balk in beeld, waardoor er een heel uur geblokkeerd lijkt. Ook hier geldt echter dat er niets aan de hand is, want na 72 uur komen de normale speeltijden gewoon beschikbaar en kan de baan gereserveerd worden op het hele of halve uur.

Er is melding van gemaakt, dus hopelijk is het snel opgelost en staat alles weer normaal in beeld, maar er is dus verder niets aan de hand en alles kan gewoon op de normale manier gereserveerd worden!